Szczegóły oferty nr: StPr/24/14956 z dnia 2024-12-12Dane dotyczące ofertyStanowisko: Specjalista ds. Obsługi klienta (Komorów) K/M Stawka: 5000,00 Staż: 0.00 Zmianowość: jedna zmiana Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony Liczba oferowanych miejsc pracy: 1 Data początku zatrudnienia: 2025-01-02 Warunki pracy: godzina rozpoczęcia pracy: 08:00, praca w wolne dni: nie Opis sposobu wynagradzania: + premia uznaniowa; Dane dotyczące wymagańOpis wymagań: Wymagania: - wykształcenie: średnie ogólnokształcące; - co najmniej 1 miesiąc doświadczenia zawodowego; - umiejętność obsługi urządzeń biurowych; - komunikatywna znajomość języka polskiego; - znajomość języka angielskiego na poziomie C1; - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności; Mile widziane: - roczne doświadczenie w obsłudze klienta VIP; - doświadczenie w sektorze B2B; - obsługa pakietu MS Office (głównie Excel); - zaangażowanie w wykonywaną pracę; - umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz pracy w zespole; - nastawienie na rozwój i stałe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności; Praca w godzinach: 8:00-16:00/9:00-17:00/10:00-18:00; Kontakt: magdalena.zapalska@lyreco.com Wykształcenie: konieczne średnie ogólnokształcące- Język: angielski Język: polski Dane PracodawcyNazwa Pracodawcy: LYRECO POLSKA S. A. NIP Pracodawcy: 5212711056 Adres siedziby i miejsca wykonywania pracy: 05-806 Komorów, ul.Sokołowska 33 Dane KontaktoweAdres do kontaktu: 05-806 Komorów, ul.Sokołowska 33 Preferowana forma kontaktu: - e-mail: magdalena.zapalska@lyreco.com |