Szczegóły oferty nr: StPr/24/14524 z dnia 2024-12-04Dane dotyczące ofertyStanowisko: Sekretarka Wydziału VI Organizacyjnego Biura Spraw Międzynarodowych Komendy Głównej Straży Granicznej Stawka: 4400,00 Staż: 0.00 Zmianowość: jedna zmiana Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony Liczba oferowanych miejsc pracy: 1 Data początku zatrudnienia: 2025-01-01 Warunki pracy: godzina rozpoczęcia pracy: 08:00, praca w wolne dni: nie Opis sposobu wynagradzania: Do wynagrodzenia doliczane 20% premii oraz dodatek za wysługę lat. Dane dotyczące wymagańOpis wymagań: Wymagania: wykształcenie: średnie, pozytywne przejście procedury sprawdzającej, w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys (CV), - podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko nienależące do korpusu służby cywilnej, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, - oświadczenie kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. (Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później) - mile widziane kopie innych dokumentów i oświadczeń np.: świadectw pracy, dokumentów potwierdzających posiadanie określonych kwalifikacji , uprawnień, referencji. Warunki pracy na stanowisku: Praca w systemie jednozmianowym - (8.15-16.15) przy monitorze ekranowym, powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy. Praca wykonywana jest w budynku Komendy Głównej Straży Granicznej mieszczącym się w Warszawie przy al. Niepodległości 100. Dojście i dojazdy do budynku są utwardzone. Budynek z infrastrukturą: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody, klimatyzacja. Niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: budynek wyposażony w dźwig umożliwiający dostęp do windy osobom niepełnosprawnym, ale brak podjazdów przy wejściu głównym oraz brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym. Praca z dokumentami, konieczność obsługi urządzeń biurowych, sprzętu komputerowego oraz sprzętu małego AGD. Wymagania dodatkowe: dyspozycyjność, skrupulatność, terminowość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista. W urzędzie państwowym nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Do wynagrodzenia doliczane 20% premii oraz dodatek za wysługę lat. Miejsce pracy: ul. Al. Niepodległości 100. Godziny pracy: 8.15-16.15. Zgłoszenia: - dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu, listownie lub za pośrednictwem e-PUAP albo e-Doręczenia z dopiskiem oferta na stanowisko pracy nienależące do korpusu służby cywilnej sekretarka w Wydziale VI BSM KGSG oraz numer ogłoszenia - oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego, - rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty, które nie zawierają wymaganego oraz uwiarygodnionych (opatrzonego datą i własnoręcznym podpisem kandydata) dokumentu i oświadczenia, - kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, - przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów, - oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Wykształcenie: konieczne średnie ogólnokształcące- Dane PracodawcyNazwa Pracodawcy: KOMENDA GŁÓWNA STRAŻY GRANICZNEJ NIP Pracodawcy: 5212921032 Adres siedziby i miejsca wykonywania pracy: 02-514 Warszawa, ul.Al. Niepodlegości 100 Dzielnica: Mokotów Dane KontaktoweAdres do kontaktu: 02-514 Warszawa, ul.Al. Niepodlegości 100 Preferowana forma kontaktu: - Kontakt osobisty - Kontakt listowny |