Szczegóły oferty nr: StPr/24/13607 z dnia 2024-11-13Dane dotyczące ofertyStanowisko: Inspektor ds. Obsługi Archiwum Zakładowego w Biurze Administracyjno-Finansowym K/M Stawka: 5257,00 Staż: 0.00 Zmianowość: jedna zmiana Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony Liczba oferowanych miejsc pracy: 1 Data początku zatrudnienia: 2024-12-16 Data końca zatrudnienia: 2025-12-15 Warunki pracy: godzina rozpoczęcia pracy: 07:00, praca w wolne dni: nie Opis sposobu wynagradzania: + dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); + możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia ważnej sprawy, pomieszczenie na rowery na terenie urzędu; + możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem, pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; + dofinansowanie do wypoczynku pracowników; + dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników; + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; + pakiet socjalny (pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie działalności kulturalno-oświatowej m.in. dopłata do biletów do teatru, kina, muzeum oraz działalności sportowo-rekreacyjnej tj. programu MultiSport lub MultiLife Active&Relax); + możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Dane dotyczące wymagańOpis wymagań: Wymagania (niezbędne): - wykształcenie: co najmniej średnie i ukończony kurs archiwalny I stopnia lub wyższe ze specjalizacją archiwalną, - doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy związanej z obsługą obiegu dokumentacji w przypadku posiadania wykształcenia średniego albo brak w przypadku posiadania wykształcenia wyższego, - znajomość przepisów: ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach wraz z przepisami wykonawczymi, - umiejętność obsługi komputera (w szczególności programu Excel), - umiejętność organizacji pracy własnej, - umiejętność pracy w zespole, - odporność na stres, - komunikatywność, - kultura osobista, - poświadczenie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu, - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. - komunikatywna znajomość języka polskiego; Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe): - umiejętność obsługi systemu EZD, w tym modułu archiwum. Aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne): - CV i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, - kopię poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/byłem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami Terminy i miejsce składania dokumentów: - Dokumenty należy złożyć do: 27.11.2024 r. (decyduje data wpływu oferty do urzędu) Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne - Kancelaria Ogólna ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Ogłoszenie nr 144725 Dokumenty można składać również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory@gunb.gov.pl. Z apraszamy również do kontaktu telefonicznego: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 39, 603 757 793 lub mailowego na adres: nabory@gunb.gov.pl. Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze. Dostępność: Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Zachęcamy do składania aplikacji za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory@gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia, muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów lub podpisane podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym. W przypadku dokumentów wysłanych w formie skanów kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydat/kandydatka, która nie spełni tego warunku nie będzie dopuszczona do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia, doświadczenia zawodowego itd. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Wykształcenie: konieczne średnie ogólnokształcące- Wykształcenie: pożądane wyższe (w tym licencjat)- Dane PracodawcyNazwa Pracodawcy: GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO NIP Pracodawcy: 5261055132 Adres siedziby i miejsca wykonywania pracy: 00-926 Warszawa, ul.Krucza 38/42 Dzielnica: Śródmieście Dane KontaktoweAdres do kontaktu: 00-926 Warszawa, ul.Krucza 38/42 Preferowana forma kontaktu: - Telefon kontaktowy: 226619439, 603757793 - e-mail: nabory@gunb.gov.pl |