Urząd Pracy m. st. Warszawy

Szczegóły oferty nr: StPr/25/00650 z dnia 2025-01-16

Dane dotyczące oferty

Stanowisko: Zastępca Kierownika Administracji Nieruchomości K/M

Stawka: 8200,00

Staż: 0.00

Zmianowość: jedna zmiana

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Liczba oferowanych miejsc pracy: 1

Data początku zatrudnienia: 2025-03-01

Data końca zatrudnienia: 2025-08-31

Warunki pracy: godzina rozpoczęcia pracy: 08:00, praca w wolne dni: nie

Opis sposobu wynagradzania: + premia uznaniowa, dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, pakiet socjalny, dodatek stażowy


Dane dotyczące wymagań

Opis wymagań: Wymagania formalne: - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - wykształcenie wyższe i minimum 4-letni staż pracy, - nieposzlakowana opinia, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania konieczne: - znajomość przepisów ustawy o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminy, ustawy prawo budowlane, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, - doświadczenie - minimum 2 lata pracy na podobnym stanowisku kierowniczym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - umiejętność współpracy oraz zarządzania zespołem. Wymagania dodatkowe: - umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu, - odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, komunikatywność i systematyczność, Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) Curriculum Vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, 2) list motywacyjny, 3) skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie, 4) skany dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych, 5) skany świadectw pracy bądź zaświadczeń dokumentających wymagany staż pracy, 6) oświadczenie o: - posiadanym obywatelstwie, - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na ww. stanowisko. 7) skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów. Odznaczenie oświadczeń w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jest równoznaczne z ich złożeniem. Dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj.: wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty: https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/praca Oferta jest ważna do 02 lutego 2025 roku.

Wykształcenie: konieczne wyższe (w tym licencjat)-

Język: polski


Dane Pracodawcy

Nazwa Pracodawcy: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy

NIP Pracodawcy: 1132524752

Adres siedziby: 04-022 Warszawa, ul.Walewska 4, dzielnica: Praga-Południe

Adres wykonywania pracy: 03-924 Warszawa, ul.Niekłańska 35A, dzielnica: Praga-Południe


Dane Kontaktowe

Adres do kontaktu: 04-022 Warszawa, ul.Walewska 4