Zgłoszenie oferty pracy

Zgłaszanie ofert pracy przez internet

zgłoszenie oferty pracy

Od dnia 1 stycznia 2019 r. będzie obowiązywać nowe minimalne wynagrodzenie za pracę w wysokości 2250 zł brutto/mc oraz minimalna stawka godzinowa w wysokości 14,70 zł brutto/godz. W składanych ofertach pracy z przewidywanym okresem rozpoczęcia wykonywania pracy od 1 stycznia 2019 r. należy uwzględnić ww. stawki.

Zgłaszanie ofert pracy

Wypełnij zgłoszenie krajowej oferty pracy Zgłoszenie (word) , Zgłoszenie (pdf)
Zgodnie z zapisem art. 36 ust. 5e pkt 2 znowelizowanej ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, prosimy o korzystanie z aktualnego formularza Zgłoszenia oferty pracy, dostępnego na naszej stronie internetowej.
Klauzula informacyjna w związku z przetwarzaniem danych osobowych dla pracodawców

Ofertę możesz zgłosić również:

  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • w Urzędzie Pracy ul. Młynarska 37A, w punkcie informacyjnym (na parterze), tel. (22) 391 15 82
  • w Urzędzie Pracy ul. Ciołka 10A wypełniając druk w sali numer 209 i składając w kancelarii
  • w Urzędzie Pracy ul.Grochowska 171b, w kancelarii

Oferty pracy składane w celu uzyskania informacji starosty przyjmowane są wyłącznie on-line:

www.up.warszawa.pl/form_oferty/form_oferty.php, zgodnie z zasadami zamieszczonymi na stronie: Informacja starosty od 1 stycznia 2018 r.

tel. (22) 391 15 75

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Aktualizacja: 27 listopad 2018 r.